czwartek, 9 stycznia 2014

Zabawa w pytania i odpowiedzi

1. Ile posiadasz kosmetyków do włosów?
Stanowczo za dużo! Nie chcę liczyć żeby się nie przerazić. Ciągle staram się zminimalizować zbiór i znaleźć swoich ulubieńców.

2. Wolisz długie czy krótkie paznokcie?
Zdecydowanie krótkie. Nie mogę przyzwyczaić się do noszenia długich, są dla mnie po prostu uciążliwe.

3. Co wybierasz: spódnica/sukienka czy spodnie?
Raczej spodnie. W swojej szafie posiadam tylko 2 spódniczki i uwaga... żadnej sukienki :D Co roku przymierzam wiele sukienek z zamiarem kupna, ale niestety nic z tego nie wychodzi. Nie mogę znaleźć takiej, która naprawdę przypadłaby mi do gustu.

4. Jak twoi najbliższi reagują na to, że jesteś włosomaniaczką (o ile wiedzą :) )?
Mama to akceptuje, bo sama ma bzika na punkcie paru rzeczy. Chłopak twierdzi, że to... interesujące ;D Reszta podchodzi do tego raczej obojętnie.

5. Czy osiągnęłaś już swoją wymarzoną długość włosów?
Niestety nie, jestem w martwym punkcie. Moje włosy od pewnego momentu po prostu nie chcą rosnąć i nie jestem w stanie nic zrobić. No cóż, chyba będę się musiała zadowolić obecną długością.

6. Ile posiadasz lakierów do paznokci?
Niewiele, może 5-6. Wkrótce mam zamiar kupić jakiś organiczny lakier w ciekawym kolorze, będzie idealny na lato!

7. Czy masz zwierzę domowe?
Tak, mam w domu 4 psy rasy Yorkshire Terrier.

8. Olejowanie czy kremowanie włosów?
Kremowanie z olejowaniem :D Często łączę te dwie rzeczy i efekt jest naprawdę zadowalający.

9. Twój wymarzony dom znajdowałby się...?
... tam gdzie ukochana osoba :)

10. Jaki jest twój ulubiony kwiat?
Kocham słoneczniki, od razu poprawiają mi humor.

11. Ulubiony aktor/aktorka?
Aktor: Cillian Murphy. Aktorka: Helena Bonham Carter.


Niestety nie mam czasu na wyszukiwanie aż 11 osób do zabawy, ale każdy kto tutaj wchodzi niech czuje się otagowany :) Oto moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
2. Buty płaskie czy na obcasie?
3. Czego najbardziej się boisz?
4. Jakie jest twoje ulubione miejsce w sieci?
5. Morze czy góry?
6. Jaki jest twój ulubiony zapach?
7. Twoje największe uzależnienie to...?
8. Na co wydajesz więcej pieniędzy; na kosmetyki czy na ubrania?
9. Film, który najbardziej cię wzruszył to...?
10. Książki tradycyjne czy audio-booki?
11. Figi czy stringi?


Pozdrawiam!


P.S Muszę z przykrością stwierdzić, że mój pędzel EDM jest jakiś wadliwy... Traci mnóstwo włosia w trakcie użytkowania. Będę się starać go zareklamować, strasznie się zawiodłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz